Baza znalezionych haseł
aaaaKwiat bez zapachu, jak człowiek bez duszyaaaa

Temat: Czy ktoś mógłby pomóc?
Zamieść ogłoszenie na forum molosy.pl www.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24438,56984482,56984482,Czy_ktos_moglby_pomoc_.html



Temat: Pomóżcie zdobyć karmę dla zwierzaków w potrzebie!
Pomóżcie zdobyć karmę dla zwierzaków w potrzebie! hej! W imieniu stowarzyszenia Inicjatywa Dla Zwierzat zwracam sie do Was z goraca prosba o pomoc w zdobyciu karmy dla bezdomnych i pokrzywdzonych zwierzat. Nie trzeba wiele robic, wystarczy pare klikniec myszka, aby 500 kg karmy przybylo do ZG. Szczegoly na: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=8619 W skrocie: wystarczy wejsc, zarejestrowac sie i odpisac w watku cytujac tekst z poczatku watku oraz wstawiajac zdjecie swojego psa. Nastepnie w formularzu wystarczy kliknac na IDZ i juz :) Z gory dzieki wszystkim, ktorzy wespra zwierzaki pod nasza opieka poprzez te akcje! Pozdrawiam, Andrzej Malinowski Inicjatywa Dla Zwierzat
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,73,69575434,69575434,Pomozcie_zdobyc_karme_dla_zwierzakow_w_potrzebie_.html


Temat: Ruszyła V Akcja PURINA - oddajcie swój głos
UDAŁO SIĘ !!! pisze do tych, którzy głosowali teraz możemy wybrać 3 schroniska , do których ma trafić karma: www. forum.molosy.pl/showthread.php?p=187482#post187482
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,45139673,45139673,Ruszyla_V_Akcja_PURINA_oddajcie_swoj_glos.html


Temat: Mastiff Neapolitano - szukam informacji
Sproboj najpierw poczytac, a potem pogadac z ludzmi z www. forum.molosy.pl , maja tam dzial mastino napolitano czyli mastif neapolitanski. Nie brzmia zachecajaco, ale nie tylko oni, jeszcze nie spotkalam w Polsce wlasciciela MN, ktory by nie nazekal ;) Lepiej jednak wiedziec w co sie czlowiek pcha, niz pozniej zalowac i oddawac zwierzaka. W ogromnym skrocie, czym strasza: chorowity, przecietna dlugosci zycia bardzo niska, bardzo sie slini (brudzi i "pachnie" w calym domu), trudny do ulozenia, nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,50797482,50797482,Mastiff_Neapolitano_szukam_informacji.html


Temat: ciagle glodny szczeniak
...Dzieciaka :) Skoro to Terier to zapomnij o pełnej miseczce-dostępnej przez cały dzień ;) Co do karmy- zależy jaka podajesz - najważniejsze to, aby nie popadać w przesadę i nie być zbyt monotematycznym w kwestiach żywienia; podawać różne jedzonko-ale zapomnieć o czekoladzie, wszystkim, co zawiera kakao ( trujące dla psa) cebuli, grzybach, ziemniakach..hmm pewnie o czymś zapomniałam :) polecam Tobie forum molosów- www. forum.molosy.pl/ - jest tam duuużo artykułow odnośnie żywienia, zdrowia itd.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,48049191,48049191,ciagle_glodny_szczeniak.html


Temat: Psy mordercy - dla przypomnienia
a zobaczcie TO... :( www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4209
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35259,37256769,37256769,Psy_mordercy_dla_przypomnienia.html


Temat: ludzkie okrucieństwo nie ma granic
...takie cos, co kaze mu myslec ze teraz trzeba zrobic wszytsko by pies przezyl, wyzdrowial a potem znalazl dom w ktorym wynagrodzi mu sie to wszystko co przeszedl. sa oczywiscie przypadki tak juz beznadziejne ze decyzja jest tylko jedna ale w tym wypadku postanowiono Majo ratowac. zreszta obejrzyj foty, popatrz na ten piekny pysk i oczy - takiego psa po prostu trzeba ratowac www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=38153&page=20 jakis czas temu ludzie z forum molosy.pl zwarli szyki aby uratowac znalezione 3 szczeniaczki. pieski poczatkowo byly w takim stanie ze tez wlasnie padlo pytanie "czy nie lepiej je uspic i oszczedzic im tego wszystkiego". dzisiaj to piekne psy ktore mieszkaja w domach pelnych milosci. wiec chyba bylo warto? wierze w to ze Majo znajdzie taki dom, w ktorym wynagrodzi mu sie wszystko to co przeszedl... on kocha ludzi, garnie się do nich, chce być głaskany... wiec...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,55884837,55884837,ludzkie_okrucienstwo_nie_ma_granic.html


Temat: w jaki sposób odbywa sie usypianie psa i w ...
adopcje napewno mozesz ogloszenie zamiescic tutaj www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=17 www.dogomania.pl/forum/forumdisplay.php?f=28 na obydwu forach trzeba sie zarejestrowac ale nie ejst to jakies bardzo uciazliwe. pozdrawiam i zycze powodzenia w szukaniu domu dla suni.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,45617429,45617429,w_jaki_sposob_odbywa_sie_usypianie_psa_i_w_.html


Temat: PRYWATA - szukam domu dla psiaka
...Max ciagle czeka na dobra dusze ktora go przygarnie. jest juz w swietnej formie (czeka go tylko operacja trzeciej powieki) i powinien juz trafic do jakiegos domu. przepraszam ze uprawiam prywate ale absolutnie jestem emocjonalnie zaangazowana, jezdze opiekowac sie maluchami i wiem ze sa cudowne. i chyba nalezy im sie od zycia cos lepszego niz to co dostaly na starcie. jakby ktos chcial sie zapoznac z cala ta łzawą historią to tutaj jest lynk: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4209
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28749,37745699,37745699,PRYWATA_szukam_domu_dla_psiaka.html


Temat: sąsiad meczy swego doga
Proszę- zamieść ten wątek na molosach- tam na pewno ktoś podpowie co robić: www. forum.molosy.pl/ tutaj jest watej poświęcony dogom niemieckim: www.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,46395201,46395201,sasiad_meczy_swego_doga.html


Temat: cane corso - kto ma???
polecam forum molosy.pl a tam podforum CC www.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24438,56444771,56444771,cane_corso_kto_ma_.html


Temat: Fafle
Fafle Czy długość fafli ma znaczenie? www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=13199
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,89708,100087786,100087786,Fafle.html


Temat: AMSTAF paraliż nóg + wymioty
czy oprocz badan krwi było robione np rtg kręgosłupa albo usg jamy brzusznej? co do weterynarzy w Krakowie - popatrz sobie tutaj, moze znajdziesz cos polecanego: www.dogomania.pl/threads/22575-dobry-WET-Katowice-lub-KrakA-w www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=3066 (tematy stare ale moze cos pomoga)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,103442017,103442017,AMSTAF_paraliz_nog_wymioty.html


Temat: Fabryki psów
boksery glutoplazma Jeżeli interesują Cię zagdnienia związane z tą rasą - to najlepiej wymieniać się spostrzeżeniami tych, którzy do tej negowanej "elity rodowodowej" i adopcyjnej należą, wiedzą o wiele więcej i się tym pasjonują. Ja do tego grona nie należę, rzeczowych informacji nie umiem Ci udzielić. www. forum.molosy.pl/ (mam nadzieję, że forum molosów otworzysz bez problemów)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,904,90420297,90420297,Fabryki_psow.html


Temat: do miłośników zwierząt!!!!
do miłośników zwierząt!!!! Tutaj możecie głosować na toruńskie schronisko www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=8316
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,71,68611678,68611678,do_milosnikow_zwierzat_.html


Temat: Mastiff Neapolitano - szukam informacji
rzeczywiscie zajrzyj tutaj www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=41 tam znajdziesz wlascicieli MN i zapewne bedziesz mogla poczytac o radosciach i klopotach zwiazanych z posiadaniem takiego psa. i oczywiscie zadawac pytania:)) ponadto proponuje pojezdzic po wystawach, poogladac psy, porozmawiac z wlascicielami i hodowcami. wtedy o wiele latwiej wybrac odpowiednia hodowle. wtedy tez mozesz poobserwowac te psy, czesto w takich miejscach mozna 'zapatrzec sie' na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,50797482,50797482,Mastiff_Neapolitano_szukam_informacji.html


Temat: VI Akcja Puriny- Głosujmy !!!
VI Akcja Puriny- Głosujmy !!! Ruszyła VI Akcja PUrina z molosami - do zdobycia jest 900 kg karmy dla psów ze schronisk. Wystarczy się zalogować, napisać odpowiedni post i oddac głos w sondzie. Regulamin: www.purina.molosy.pl/konkursy/akcje/akcje_purina_z_molosami_6.htm Tu GŁOSUJEMY: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=5475 Proszę o przypięcie wątku.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,49784013,49784013,VI_Akcja_Puriny_Glosujmy_.html


Temat: zaginął czarny kundelek we wrocławiu-pomóżcie
Nigdy nie trace nadziei, wiec sadze ze ten psiak z tego tematu to Twoj psiak www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=7253 tak tez napisalam na forum Molosow. I choc zabralo mi troche czasu szukanie Twojego ogloszenia to mysle ze bylo warto.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35892,55158799,55158799,zaginal_czarny_kundelek_we_wroclawiu_pomozcie.html


Temat: Czy smalec był psi? I dlaczego zdechł ratlerek?
EMIR EMIR I następne opinie. www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=14274
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,102963454,102963454,Czy_smalec_byl_psi_I_dlaczego_zdechl_ratlerek_.html


Temat: MOPS w Szczecinie
jeśli ma paszport-zdążysz :) poszukaj tutaj: www. forum.molosy.pl/ po rejestracji możesz pisać
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,46068997,46068997,MOPS_w_Szczecinie.html


Temat: Schronisko dla zwierząt we Włocławku
...ewidentnych dowodów upierali się, iż to nie ten pies i odmawiali pokazania psa!! Dopiero po kategorycznych żądaniach i zagrożeniu wezwaniem Policji, niechętnie lecz psa Jej pokazano. TO BYŁ TOFI !!!!!!!! Dzięki ogromnej determinacji swojej Pani, Tofi wraca do swojego jeszcze nie znanego, lecz bardzo kochanego domu! PS. Proszę o zwielokrotnienie i zamieszczenie tego textu, jako ostrzeżenia gdzie tylko można!! za: forum.molosy.pl/showthread.php?t=13444
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,243,64159292,64159292,Schronisko_dla_zwierzat_we_Wloclawku.html


Temat: Czy ktoś mógłby pomóc?
popieram. daj informacje tutaj: www.dogomania.pl/forum/forumdisplay.php?f=28 www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=17 (na obydwu forach musisz sie zarejstrowac) napisz to wszytsko co tutaj oraz wklej zdjecia. mozna tez zamiescic ogloszenie na allegro. im wiecej miejsc tym wieksza szansa na znalezienie fajnego domu. mama nadzieje ze sie uda pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24438,56984482,56984482,Czy_ktos_moglby_pomoc_.html


Temat: Zaginął bez śladu pies...
...Witam serdecznie.Szukam osób z woj.śląskiego,które mogłyby przyczynić się do odnalezienia zaginionego psa.Jeśli chcesz i możesz pomóc przeczytaj poniższe ogłoszenie.Pies jest bardzo duży i charakterystyczny-nie mógł zniknąć bez śladu…Dziękuję i przepraszam za zajęcie minutki,ale szukamy wszelkich sposobów,żeby go znaleźć… Oto link do ogłoszenia ze zdjęciem-popatrz,może wiesz coś o nim...www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=10763 e-mail: mail@dogiadopcje.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,266,79580047,79580047,Zaginal_bez_sladu_pies_.html


Temat: Duży dom, duży ogród, duży pies, dzieci i kot.
...polskiego szkoleniowca. są napisane b. przystępnie i świetnei wprowadzają w świat relacji ludzki-psich. jeśli zaś zdecydujecie sie na nufka to warto poczytac o rasie. na polskim rynku jest chyba na razie jedna pozycja: Nowofundland Małgorzaty Nowak warto też zaglądac na fora poświęcone rasie - tutaj można sporo sie dowiedziec na temat samych psow i ich wychowania oraz otrzymać porady w jakich hodowlach warto kupować szczenięta. www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=43 www.dogomania.pl/forums/753-Nowofundland www.nowofundland.pl/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,103898314,103898314,Duzy_dom_duzy_ogrod_duzy_pies_dzieci_i_kot_.html


Temat: Jak wychować MOPSA????
zajrzyj tutaj - na środku strony jest forum o mopsach :) www. forum.molosy.pl/index.php
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,51074821,51074821,Jak_wychowac_MOPSA_.html


Temat: Cane Corso ?
ale wlasnie dostalas linka tam gdzie sa sami posiadacze CC. tutaj link dokladniejszy (bo widze ze nie chcialo ci sie poscrollowac strony kawalek nizej:) www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=29
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,50979984,50979984,Cane_Corso_.html


Temat: Zaginął duży rudy pies, leonberger - Leszno!
Zaginął duży rudy pies, leonberger - Leszno! W dniu 17-go marca 2009r w okolicy Leszno – Strzyżewice zaginął bardzo duży pies rasy leonberger. Pies jest łagodny, był bez obroży. Dzieci bardzo tęsknią za swoim pieskiem. Za pomoc w odnalezieniu psa WYSOKA NAGRODA!! Tel. 504 122 499 Tutaj zdjęcia: forum.molosy.pl/showthread.php?t=14190 Pomóżcie Nam go odnaleźć!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,67,92905233,92905233,Zaginal_duzy_rudy_pies_leonberger_Leszno_.html


Temat: VAkcja Puriny- brakuje 180głosów-pomóżcie :)
VAkcja Puriny- brakuje 180głosów-pomóżcie :) Kilka tygodni temu Ruszyła V akcja pomocy schroniskom Jedna osoba może oddać głos za każdego swojego psa. Potrzeba aż 900 głosów, więc proszę Was o pomoc 900 głosów to 900kg karmy, po 300kg dla 3 schronisk. Tutaj są informacje o akcji: www.purina.molosy.pl/konkursy/akcje/akcje_purina_z_molosami_5.htm a tutaj głosujemy: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4929 BRAKUJE jeszcze 180 głosów- pomóżcie je uzbierać dla głodnych psiaków :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24225,45850231,45850231,VAkcja_Puriny_brakuje_180glosow_pomozcie_.html


Temat: przygarne psa
zajrzyj tez tutaj www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=17
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,40260248,40260248,przygarne_psa.html


Temat: Kolejna Akcja charytatywna - pomóżcie !!!
Kolejna Akcja charytatywna - pomóżcie !!! Witam :) Pomóżcie odpchlić psy w schronisku, która po zakończeniu akcji wybierzemy :) Regulamin: www.bayer.molosy.pl/mamsercedlapsow/advantage_z_molosami_walczy_z_pchlami.htm Tu głosujemy: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=5627
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,50849674,50849674,Kolejna_Akcja_charytatywna_pomozcie_.html


Temat: Brodawczaki u cocker spaniela
Rasa inna, choroba ta sama - poczytaj forum.molosy.pl/showthread.php?t=10035&highlight=brodawczaki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,96269854,96269854,Brodawczaki_u_cocker_spaniela.html


Temat: Rodowodowy CANE CORSO szuka domu
Zdjęcia są dostępne pod linkiem: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4765
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,664,44417865,44417865,Rodowodowy_CANE_CORSO_szuka_domu.html


Temat: INTERGUM
www.forum.molosy.pl/showthread.php?t=4169
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15954,64628599,64628599,INTERGUM.html


Temat: Fila Brasileiro
...jak najbardziej. warto madrze wybrac szkole i ternera w oparciu o opinie. w polsce nieststy wiele szkol tresujacych psy robi to w bardzo zly sposob przynoszacy wiecej szkody niz pozytku. w temacie konkatkto fili z drigim psem, jej zachowan w stosunku do dziecka i potencjalnych klopotow wychowawczych czy zdrowotnych proponuje zajrzec tutaj, w miejsce gdzie pomoga Ci wlasciciele filetów (choc przygotuj sie na to ze i tam zgarniesz za zakup psa bez rodowodu) www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=35 pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,54828216,54828216,Fila_Brasileiro.html


Temat: PRYWATA - szukam domu dla psiaka
...bedzie wiadomo co jeszcze moze wyjsc. psiaki byly bardzo nieodzywione wiec nie wiadomo na razie czy nie ma jakis ubytkow na kosccu. czy nie pojawi sie jakas dysplazja, krzywica, czy cos innego. nie ukrywam ze przygarniecie kazdego z tych psiakow to spora odpowiedzialnosc i pelna swiadomosc ze moze sie to wiazac z nakladem czasu i rowniez pieniedzy. oczywiscie jesli beda jakiekolwiek pytania to chetnie odpowiem tutaj sa najnowsze fotki psiakow www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4209&page=17
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28749,37745699,37745699,PRYWATA_szukam_domu_dla_psiaka.html


Temat: trymowanie
Wejdz na nowofundalndowe fora, tam ludzie pokażą Ci co i jak i jakim sprzętem zrobic, aby prawidłowo dbać o psa i ulżyć mu przy takiej ilości futra w upał. Niufy mają specjalne trymery oraz są obcinane, wiec ja radzę się tym zaitneresować. Przez samą rękawiczką nie wyskubiesz martwego włosa u tak dużego psa. www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=43 albo dogomania.pl - zakładki z tą rasą.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,79734538,79734538,trymowanie.html


Temat: Gdzie robić rtg stawów?
...zerwanie wiezadel krzyzowych - od zwichniecia kolana po zapalenie rzepki (w tym jeden weterynarz super spec nad spece z gdanska) nieodmiennie powtarza - w polskiej weterynarii ortopedia stoi ciagle na zenujaco niskim poziomie. szkoda tylko ze nasze psy bywaja tego ofiarami. tutaj masz rozne rozwazania dotyczace rekonstrukcji wiezadel - poniewaz decyzja juz podjeta glownie chodzi mi o porady pooperacyjne niz o rozwazania operowac czy nie www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=3783&highlight=wi%EAzad%B3o www.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,39495230,39495230,Gdzie_robic_rtg_stawow_.html


Temat: do przygarniecia trzy mlode psiaki
do przygarniecia trzy mlode psiaki kopiuje watek z portalu molosów może znajdzie sie ktos chetny do przygarniecia nieszczeliswych rozbitów życiowych ktore już na starcie dostały okrutną lekcję od czlowieka www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4209 jesli ktos chcialby dowiedziec sie cos wiecej a nie jest zarejestrowany na tamtym portalu to sluze pomoca w kontakcie i odpowiadaniu na pytania.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,664,37238865,37238865,do_przygarniecia_trzy_mlode_psiaki.html


Temat: oddam 4-miesięczną suczkę , Wrocław
Sama wiem, jak to jest z szukaniem domu zwierzakowi poprzez fora, ale masz tu jeszcze link do forum o bokserach www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=23Powodzenia!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,664,80397270,80397270,oddam_4_miesieczna_suczke_Wroclaw.html


Temat: Wzdęcia ze skrętem żołądka u niektorych psow..
kwestia misek na stojakach nie jest wcale taka oczywista. jedni uwazaja ze moga powodowac skret zoladka inni wrecz przeciwnie. dla duzych ciezkich psow takie miski sa nieodzowne bowiem psu po prostu latwiej jest jesc i nie musi tak obciazac przednich stawow. o wiele wazniejszy jest przynajmniej godzinny odpoczynek po posilku czy dzielenie posilku na czesci tutaj do poczytania dyskusja na ten temat www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4210&highlight=skr%EAt+%BFo%B3%B1dka www.molosy.pl/Forum/viewtopic.php?t=284&postdays=0&postorder=asc&highlight=miska&start=30
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,41547245,41547245,Wzdecia_ze_skretem_zoladka_u_niektorych_psow_.html


Temat: wystarczy Twój głos, aby pomóc psiakom!
wystarczy Twój głos, aby pomóc psiakom! Witam! Poniżej zamieszczam link. Głosując na dane schronisko, pomożesz wygrać mu 300 kg karmy dla psów. Wśród schronisk jest m.in. Schronisko w Uciechowie, czyli "nasze tereny". A taka nagroda na pewno bardzo by im sie przydała!!! Zapraszam do oddania głosu: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=6193 Strona schroniska: www.uciechow.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,168,55470803,55470803,wystarczy_Twoj_glos_aby_pomoc_psiakom_.html


Temat: Pomocy! - zaginęły psy w okolicach Pruszkowa
...sunia (podobna do cane corso) maści marengo, tzn. ciemno pręgowana (sunia wabi się Majka). Sunia ma bliznę po sterylizacji. Ponieważ psy były na ogrodzonym terenie to nie miały obroży a w związku z tym także adresówek. Sunia ma chipa ze schroniska na Paluchu a pies tatuaż nr 0682 . Pies jest alergikiem i musi otrzymywać specjalną karmę weterynaryjną. Na pieski czeka tęskniące dziecko. Zdjęcia suni na stronie: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=3896&highlight=Majka Zdjęcia pieska na stronie: belgi.pl/forum/viewtopic.php?t=879&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=44b2f4159968ba833b6abccf66825505 Telefony kontaktowe: 0 601 730 754 (022) 759 36 17
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,602,38477179,38477179,Pomocy_zaginely_psy_w_okolicach_Pruszkowa.html


Temat: Pomagamy zebrać 300kg karmy-
Pomagamy zebrać 300kg karmy- www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4521 Wystarczy się zarejestrować i pisać dla psiutków w potrzebie :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,664,40765402,40765402,Pomagamy_zebrac_300kg_karmy_.html


Temat: Jak uspic zdrowego psa??
nie mozna uspic zdrowego psa ponieaz jest to zabronione prawnie (patrz ustawa o ochronie zwierzat) postarajcie sie znalezc dla psa dom. daj ogloszenie na dogomanii www.dogomania.pl/forum/forumdisplay.php?f=108 i na molosach www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=17 tutaj ludzie szukaja nowych domow dla psow, moze co doradza, moze popytaja. proponowalaby tez psa wykastrowac - wtedy jest szansa ze agresja mu zmaleje i ze nie dostanie sie w rece jakigos "hodoffcy". postarajcie sie z mamą - jesli czlowiek stanie na glowie to znajdzie nowy dom dla psa. przeciez to wasz przyjaciel, byl z wami tyle lat. jak mozecie wogole myslec o oddaniu go do schroniska czy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,56528968,56528968,Jak_uspic_zdrowego_psa_.html


Temat: Ruszyła V Akcja Puriny -oddajcie swój głos
Ruszyła V Akcja Puriny -oddajcie swój głos Ruszyła V akcja pomocy schroniskom Jedna osoba może oddać głos za każdego swojego psa. Potrzeba aż 900 głosów, więc proszę Was o pomoc 900 głosów to 900kg karmy, po 300kg dla 3 schronisk. Tutaj są informacje o akcji: www.purina.molosy.pl/konkursy/akcje/akcje_purina_z_molosami_5.htm a tutaj głosujemy: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4929 Ja już oddałam swój głos, czekam na Was
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,45139833,45139833,Ruszyla_V_Akcja_Puriny_oddajcie_swoj_glos.html


Temat: Pies
www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=42 to chyba bardziej w temacie osoby
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,107173322,107173322,Pies.html


Temat: Nie bądź zielony. Uważaj na Greenies
Nie bądź zielony. Uważaj na Greenies improvehomelife.com/greenies.html www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4041
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,86226900,86226900,Nie_badz_zielony_Uwazaj_na_Greenies.html


Temat: Do czego zdolny jest czlowiek-szokujace!
Do czego zdolny jest czlowiek-szokujace! Kopiuję z forum molosy, nawet nie potrafię tego skomentować. Jezeli wątek juz jest, proszę o info, ja nie znalazłam. Tu linka na molosy: www.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,37308245,37308245,Do_czego_zdolny_jest_czlowiek_szokujace_.html


Temat: Pies boi sie innych psów
Albo może tu: www. forum.molosy.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,61003690,61003690,Pies_boi_sie_innych_psow.html


Temat: Pies je kupe.
Edyciu274 - polecam Tobie forum www. forum.molosy.pl/index.php
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,50975709,50975709,Pies_je_kupe_.html


Temat: Ile kosztuje mały dog bez rodowodu???
a tutaj do poczytania i pomyslenia, choc przez chwilę. www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=6357
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,55104785,55104785,Ile_kosztuje_maly_dog_bez_rodowodu_.html


Temat: schronisko wawa i okolice
zajrzyj tutaj www.psianiol.org.pl/ lub tutaj (chociaz to jest troche poza warszawa www.dajmudom.pl/ tutaj sa najpilniejsze adopcje (czesc tych psow przebywa w warszawie) www.dajmudom.pl/str.php?dz=19 mozesz tez zajzec tutaj - ludzie szukaja domu dla psow ktore jeszcze nie zdazyly trafic do schronisk lub sa pod tymczasowa opieka (jest sporo z warszawy) www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=17 rowniez na forum www.dogomainia.pl jest dział z adopcjami pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,39724488,39724488,schronisko_wawa_i_okolice.html


Temat: Czy smalec był psi? I dlaczego zdechł ratlerek?
EMIR EMIR EMIR www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=14274 Tak myślą inni o FUNDACJI EMIR, która tylko czycha na potknięcie innych, żeby ich zniszczyć.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,102963454,102963454,Czy_smalec_byl_psi_I_dlaczego_zdechl_ratlerek_.html


Temat: dogi
Dogi.........to szerokie pojęcie....... Jakie dogi Cię interesują? Na forum MOLOSY.PL masz dużo dogów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,62154143,62154143,dogi.html


Temat: Chondrocan - prośba o opinię...
Większość hodowców odradza ludzkie preparaty... Za to znalazłem kilka dobrych opinii o Chondrocanie na innych specjalistych forach (opinie osób siedzących w temacie od lat) - np.: www.ddb.fora.pl/weterynaria,31/pomozcie-poradzcie-pies- kuleje,1168.html lub tu: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=3783&page=10 Na chwilę obecną nie trafiłem na coś negatywnego...poza ceną ;P (chociaż chyba nawet cena nie jest taka starszna, gdy się porówna wydajności psozczególnych preparatów - wręcz chyba korzystna).
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24053,74584383,74584383,Chondrocan_prosba_o_opinie_.html


Temat: Jak mam zareagowac??
zajrzyj (a najlepiej zaloguj sie:) na forum www.molosy.pl tam jest sporo wlascicieli tych pieknych psow czego przykladem jest ten watek www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=904 czy ta galeria www.molosy.pl/galeria/categories.php?cat_id=18&sessionid=6455fa3e056a71a2c1b4fefd6998525a pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,37833841,37833841,Jak_mam_zareagowac_.html


Temat: VAkcja Puriny- brakuje 180głosów-pomóżcie :)
poprawne linki: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4929
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24225,45850231,45850231,VAkcja_Puriny_brakuje_180glosow_pomozcie_.html


Temat: duży szwajcar-jaki jest?
absolutnie sie z Toba nie zgodze, ze DSP jest tylko do domu. zajrzyj tutaj i porozmawiaj z posiadaczami DSP i bernewnczykow www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=51 Pozdr, Ewa
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,54626444,54626444,duzy_szwajcar_jaki_jest_.html


Temat: dysplazja stawów u psa
...psa w kazdym wieku. nawet 10 tygodni. co do odroznania dysplazji od urazu kregoslupa - ortopeda odrozni to bez problemu. laik - nie wiem, to zalezy jaka ma wiedze i jakie sa objawy. jakie by nie byly i tak trzeba pokazac psa weterynarzowi.dobremu. najlepiej ortopedzie. bo dysplazja to trudny temat, bardzo czesto zle diagnozowany i zle leczony. tutaj tez mozna poczytac www.molosy.pl/klubmolosa/modules.php?name=News&file=article&sid=97 www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=2720&highlight=dysplazja jutro podrzuce inne linki a tutaj jest forum o dysplazji z mozliwoscia zadawania pytan swietnemu ortopedzie i chirurgowi dr Janickiemu www.dysplazja.fora.pl/ z tym ze ma chwilowa przerwe -od jutra bedzie dzialac pod adresem www.dysplazja.com pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,46779719,46779719,dysplazja_stawow_u_psa.html


Temat: Zaginął Piesek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
forum.molosy.pl/showthread.php?t=13444 SCHRONISKO we WŁOCŁAWKU. Zaginiony pies - fia brasileiro o imieniu Tofi - znalazł się: noc spędził na klatce schodowej w bloku, dokarmiony przez Dobrych Ludzi. Rano zadzwonili do schroniska we Włocławku i poprosili o zabranie psa, gdzie Tofiś trafił. I tu łańcuszek "Dobrych Serc" się kończy. Właściciel Tofiego telefonował wielokrotnie do schroniska we Włocławku...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,243,90028707,90028707,Zaginal_Piesek_.html


Temat: Maltańczyki
...prawem Hugowa Ferajna wzięła Cariocę i ją wystawiała/ rozmnażała a nie miała tego prawa Ania??No,ale okazało się,że Ivo ma poważną wadę zgryzu.... Nadmieniam,że Ania tak samo jak Hugowa Ferajna również sama pojechała po psa.I tak samo Ivo był na stronie jak i Carioca.Wiesz dokładnie,że chodziło o dzielenie ludzi na "równych" i "równiejszych", na tych co im wolno i tych, którym nie...." ze strony www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=9742&page=3
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12268,69301261,69301261,Maltanczyki.html


Temat: pomóżcie proszę - ile jedzenia dawać?
...nia wychodzic. szczeniaki ras duzych rosna szybko, i wlasnie problem polega na tym ze na za duzej ilosci karmy ze zbyt duza iloscia bialka rosna za szybko, za szybko przybieraja na wadze, rosna nieproporcjonalnie. najgorzej jest kiedy szczeniak dostaje za duzo jedzenia i zaczyna tyc. zbyt duza waga przy rosnacych kosciach i stawach jest przyczyna wielu rochowych problemow. proponuje popytac tutaj bo zywienie takiego moloska jest naprawde wazne:) www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?s=ff67b11f8698cd760dc3e6fe3101563c&f=22 www.bernardyn.fora.pl/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,47768202,47768202,pomozcie_prosze_ile_jedzenia_dawac_.html


Temat: Jaki piesek dla dzieci
...problemy z podniebieniem, sercem - ale nie specjalnie bardziej niz inne rasy. raczej sa przyjaznie nastawione do innych psow wiec starsze dziecko bedzie moglo samo wychodzic na spacery. nie potrzebuje zbyt wiele ruchu za to bardzo chetnie sie bawia i uczestnicza w zyciu rodzinnym. mozesz zajrzec na forum dla wlascicieli tych uroczych psow (zwanych potocznie bulwami :) tam napewno dowiesz sie wiecej o rasie. www.dogomania.pl/forum/f92/ www. forum.molosy.pl/forumdisplay.php?f=26 free4web.pl/3/?75728
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,91586598,91586598,Jaki_piesek_dla_dzieci.html


Temat: Ruszyła V Akcja PURINA - oddajcie swój głos
Ruszyła V Akcja PURINA - oddajcie swój głos Ruszyła V akcja pomocy schroniskom Jedna osoba może oddać głos za każdego swojego psa. Potrzeba aż 900 głosów, więc proszę Was o pomoc 900 głosów to 900kg karmy, po 300kg dla 3 schronisk. Tutaj są informacje o akcji: www.purina.molosy.pl/konkursy/akcje/akcje_purina_z_molosami_5.htm a tutaj głosujemy: www. forum.molosy.pl/showthread.php?t=4929 Ja już oddałam swój głos, czekam na Was
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,45139673,45139673,Ruszyla_V_Akcja_PURINA_oddajcie_swoj_glos.html



Kwiat bez zapachu, jak człowiek bez duszy